Laman Blog ini adalah catitan aktiviti berkaitan kegemaran yang diceburi oleh penulis. Kegemaran Aeromodeling adalah kegemaran utama, manakala hobi memancing sekadar sambilan sahaja. Anda adalah dipersilakan untuk turut bersama memberi sebarang komen-komen membina supaya ianya dapat membantu meningkatkan lagi prestasi laman ini.

Apologise To International Viewer

Apologise To All Viewers
I'm sorry to you all guys, because I created this blog in Malay langguage, because my english is not well. Thank's to view my blog - Mohiz

21 February 2010

Aktiviti Aeromodeling - Jumaat 19/02/2010

JJCFS Duniarc.com - Pendang semacam menjadi pembakar semangat kepada warga Pendang RC Flying Field. Aktiviti yang dijalankan minggu ini benar-benar panas dengan aksi-aksi terbang dari flyer-lyer yang ada di Pendang ni. Kehadiran ahli kekal dan pertembahan ahli-ahli baru pun ada dan merangsangkan.


Suasana awal aktiviti
Antara kapalterbang yang mendarat di PRCFF
Perbincangan latihan
Juruterbang pertama beraksi
IsmaFaridi dibantu PakYa[Kolam] memasang seagull 40nya
Rodzi ahli baru PRCFF
Fikri dengan Seagull Low wing 40nya
Farizan ahli baru PRCFF
Ah Hai
PakYa[Kolam] tuning kapalterbang Fikri

Penasihat [Mantor PRCFF], Tn Hj Mahamad Yusuf Hj Hassan selaku Penaung MYHH RC Flying Team merasa amat bangga dengan perkembangan positif ini, apa yang diharapkannya, PRCFF akan terus berkembang dan menjadi ruang kepada juruterbang-juruterbang baru untuk menimba ilmu dan membiasakan diri dengan bidang kawalan jauh ini. Manakala Sdr Deen, Penghulu PRCFF turut merasa gembra dengan keadaan ini dan mempersilakan kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai bidang kawalan jauh ini di PRCFF. 

No comments:

Post a Comment