Laman Blog ini adalah catitan aktiviti berkaitan kegemaran yang diceburi oleh penulis. Kegemaran Aeromodeling adalah kegemaran utama, manakala hobi memancing sekadar sambilan sahaja. Anda adalah dipersilakan untuk turut bersama memberi sebarang komen-komen membina supaya ianya dapat membantu meningkatkan lagi prestasi laman ini.

Apologise To International Viewer

Apologise To All Viewers
I'm sorry to you all guys, because I created this blog in Malay langguage, because my english is not well. Thank's to view my blog - Mohiz

30 January 2010

Aktiviti Aeromodeling - Jumaat 29/01/2010

Terus beraktiviti di Pendang RC Flying Field. Jumaat 29/01/2010 semakin menghampiri program Jalan-Jalan Cari Flying Site DuniaRC.Com. Latihan giat dijalankan oleh beberapa orang juru ter- bang, walaupun dalam hati masing-masing agak gementar bila akan melakukan aktiviti ini bersa- ma dengan para juruterbang yang lebih berpengalaman dari mereka nanti. Penasihat PRDFF, Tn Hj Mahamad Yusuff Hj Hassan [MYHH] bersama Penghulu PRCFF En Zainudin Md Noor [Deen] begitu bersemangat untuk menyambut kedatangan para rerakan dari Kuala Lumpur. Pihak PRCFF amat mengharapkan kerjasama dari pihak Majlis Daerah Pendang, untuk memberikan kebenaran untuk PRCFF menggunakan seharian Tarmac Pekan Nat dan Padang berumput Mini Stadium Pendang bagi kemudahan para juruterbang kawalan jauh yang akan beraksi di sini 14/01.2010 nanti.

Suasana awal di PRCFF
Ah Hai sedang melayan pertanyaan dari pelajar yang berminat
Sedang menari di ruang udara
Penasihat PRCFF/MYHHRCFT Tn Hj Yusuf Hassan [MYHH]
IsmaFaridi seorang juruterbang yang rajin dan lembut amat cermat
Firdaus juruterbang yang promising
Ah Hai dengan merupakan seorang flyer yang rajin dan sabar
Firdaus sedang menyediakan Calmato 40nya
Tn Hj Mahamad Yusuf Hj Hassan, Ikon RC Kedah
Sdr Ari seorang juruterbang OKU dari Alor Setar
PakYa[Lori] seorang juruterbang yang berani dan berhemah
Abg Man dan Firdaus sedang melakukan rempitan di udar
Beginilah keintiman para juruterbang-juruterbang kawalan jauh yang bernaung di bawah bum bung Pendang RC Flying Field ini. Walaupun tidak ramai, namun keserasian dan saling hormat menghormati tetap terjalin yang diperkukuhkan lagi dengan ucap nasihat Tn Hj Mahamad Yusuf Hj Hassan yang gigih memimpin.

4 comments:

  1. salam..
    Hope geng-geng RC pendang terus maju.

    ReplyDelete
  2. ...terima kasih atas doa sdr itu, geng-geng RC Pendang macam ini selalunya...

    ReplyDelete
  3. Abang Mohiz... Wah.. rupanya banyak gambar terbaru dalam blog ni ... Abang.. besok ada sorang lagi flayer baru... zero lagi... pakya dah test fly kapal dia kemarin...(fird)

    ReplyDelete
  4. Ok, Fird, esok kita jumpa di Pendang RC Flying Field

    ReplyDelete