Laman Blog ini adalah catitan aktiviti berkaitan kegemaran yang diceburi oleh penulis. Kegemaran Aeromodeling adalah kegemaran utama, manakala hobi memancing sekadar sambilan sahaja. Anda adalah dipersilakan untuk turut bersama memberi sebarang komen-komen membina supaya ianya dapat membantu meningkatkan lagi prestasi laman ini.

Apologise To International Viewer

Apologise To All Viewers
I'm sorry to you all guys, because I created this blog in Malay langguage, because my english is not well. Thank's to view my blog - Mohiz

18 January 2010

Mustahak - Komen-Komen Anda Di Pohonkan

Aduhai sehingga sekarang aku perhatikan setiap topik-topik yang aku tulis dan siarkan dalam  laman blog aku ini, masih tidak ada yang sudi memberikan sebarang komen dari sdr-sdr yang menjengah masuk ke dalam laman blog aku ini. Maka adalah dengan rendah dirinya aku memohonkan sedikit tulisan komen dari sdr-sdr pelawat blog aku ini untuk aku nilaikan bahawa di mana kelemahan yang perlu aku perbaiki dan menaik sesuaikan blog ini hingga dapat menjadi salah satu blog yang mampu membantu..Blog ini bukan berbau politik, tidak berbau xxx18, ia hanya berkisar kepada hobi yang aku ceburi, tapi tidaklah aku menyekat dari sesiapa yang ingin memberi komen yang dapat membantu aku untuk kebaikan blog ini...terima kasih...

3 comments:

  1. Biasalah..ada blog nih camnih la..kadang2 ada 2-3 org je reply..tp org baca cuma malas je nak reply..hehe anyway tahniah ad blog nih..teruskan usah murni..

    ReplyDelete
  2. alamak blog ada virus..bila bukak jer keluar http://atat.ro/pub-count/pub.htm html infected.webpage.gen virus..

    ReplyDelete