Laman Blog ini adalah catitan aktiviti berkaitan kegemaran yang diceburi oleh penulis. Kegemaran Aeromodeling adalah kegemaran utama, manakala hobi memancing sekadar sambilan sahaja. Anda adalah dipersilakan untuk turut bersama memberi sebarang komen-komen membina supaya ianya dapat membantu meningkatkan lagi prestasi laman ini.

Apologise To International Viewer

Apologise To All Viewers
I'm sorry to you all guys, because I created this blog in Malay langguage, because my english is not well. Thank's to view my blog - Mohiz

16 January 2010

Lawatan - Tasik Bertam

Pada 07/12/1988, dulu aku adalah buat lawatan ke Tasik Bertam tempat geng MengkuangRC.com berhimpun untuk aktiviti rc dan floating.  Masa ini pertama kali jumpa dengan kemesraan sambutan yang diberikan kepada aku, Sdr Kerengge, Zulzafya, Bg Nan, Macamkenai dan beberapa orang lagi yang mesra menyambut dan bersembang sedikit tentang aktiviti. Sayang sekali aku sampai di waktu akhir aktiviti mereka hari itu, jadi termalamlah kami....jumpa pun tak lama sekitar 25 minit saja. Sebenarnya awalnya aku ke Mengkuang flying site, tapi tiada siapapun dan dapat maklumat mereka ke Tasik Bertam.
Sedang berbual mesra dengan Bg Nan dan Zulzafya

No comments:

Post a Comment